Måndag

Måndag igen och tror många tänker lika men hur skönt är det inte att slänga sig i soffan efter att måndagens jobbdag är slut. De är ju skönt alla dagar men speciellt måndag för då vet man att den jobbigaste dagen är gjord. Dagen har bestått av jobb, plugg och en sväng på barnenshus. Vi kollade på barnvagnar och såg två stycken där som vi tyckte om men vi måste kika lite mer. Kunde inte hålla mig längre så hämtade ut gratis babyboxen där också. Nu är de soffan som gäller och Rasmus har lovat mig massage, ska bli så skönt.

Kramar


Kommentarer

Jessica -The Truth And Other Disasters

Åh nu kom jag på att jag också har en sån där box att hämta ut :) Fanns det något bra/roligt i den? :)

Svar: Alltid roligt att få ett paket gratis :)De fanns nappar, en tidning, erbjudanden, två blöjor och lter mer smått. Jag ska hämta ut ett paket ifrån apoteksgruppen också :)
Angelica


10:52:25 / 2012-10-25 / http://jayde.blogg.se

Namn
Mail...
Blogg

Trackback