Helgen!

Haft en fullspäckad och bra helg. Igår var det fullfart från morgon till kväll eller rättare sagt natt. Rasmus och jag Klev upp tidigt för att åka till Falun på 30 års kalas hos brorsan, trevligt de. Kikade även in på babyproffsen i Falun för att kolla lite barnvagnar för att försöka att bli lite klokare. Dags att beställa barnvagn snart. Kommer ett inlägg om barnvagnar en annan dag. Men som sagt efter att vi varit i Falun så drog vi vidare emot Gävle för att kolla på hockey, Brynäs-Modo med cicci, Andreas, mickis och Johan och efter det blev det riktigt god mat på o'learys och lite mer trevligheter..

Söndagen då blev det liggandes i sängen länge eftersom vi kom hem sent inatt. Men när vi tog tag i dagen så blev det en sväng ner på gymmet( jag gick dock bara på bandet) eftersom jag inte vågar göra så mycket mer. Längtar riktigt mycket efter att få börja att träna igen, det har till och med gått så långt så jag har börjat tänkt på hur otroligt skönt det skulle vara att springa 400 m i fullfart och sedan ligga helt slutkörd på mållinjen. Och då ska ni veta 400 m är inte min favoritgren om man säger så. Efter gymmet tog vi oss en tur och hälsa på hemma hos Emil, malle och barnen. Riktigt trevligt de också.

Nu ligger jag här bredvid min Goa sambo och ska försöka sova lite. Så natti natti!


Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback