Lördag!

Dags att uppdatera lite igen kanske :) Hur skönt som helst med helg, synd bara att dom ska gå så jäkla fort. Befinner mig hos mamma och pappa som jag oftar brukar dom helgerna sambon min jobbar. Äter gott och tar det lungt fast Idag blev det en tur till lager 157 i sågmyra med cecilia och mamma. Jag hittade en del kläder så riktigt roligt att åka dit idag. Hittade dock inga barnkläder som jag också hade hoppats på. Nu på kvällen har jag varit och hälsat på Sandra som är hemma ifrån Stockholm, träffas alldeles för sällan så nu blir det att planera in en Stockholms resa. Tittade också in hos kusin Malin en sväng.
Och nu ligger jag i sängen och tänkte kolla nått avsnitt av soa medans bebis gör kullerbyttor i magen :)
Gick in i vecka 23 i onsdags så lägger upp ett inlägg om de imorn. Natti natti!

/Angeliqaz

Dagens shopping


Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback