Godmorgon lördag!

Ligger fortfarande i sängen och lägger en natt med väldigt många konstiga drömmar bakom mig. Men att drömma mycket gör jag väldigt mycket nu som gravid och har hört att de är många gravida som kan göra det.
Igår efter jobbet blev de ett lätt träningspass på gymmet. Innan jag blev gravid träna jag ju väldigt ofta och nu har jag inte tränat på kanske 3 månader. Så kände att de va dags igen så att jag inte tappar all kondition och styrka under graviditeten. Det kanske är lättare att komma tillbaks snabbare i träningsformen efter om man håller igång lite under graviditeten också.
Igår kväll blev vi bjuden på trerätters middag hos Rasmus föräldrar. Vi körde en halv åtta hos dom igår :) Gott va det!

Idag väntas det 25 års fest i Gävle så måste hoppa upp ur sängen snart för måste fixa present och lite saker innan. Så nu måste jag försöka få fart på min sambo som ligger här bredvid.

Gårdagens mat


Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback