Ordning och reda

Jag måste bli lite mer ordningsam och sluta dra på saker hela tiden. Jag är kass på att göra de jag tänker att jag måste så här ska börjas med listor. 
Har suttit nu ikväll och beställt hem utbildningskataloger för nu måste jag ta tag i vad jag vekligen vill och planera lite. Jag har ju en del planer men måste utföra dom också. Nu jädrar ska det bli ordning.

Annars då så har inte tränat på en vecka så börjar bli väldigt rastlös. Men funderar på att börja med ett lungt gym pass imorn iallafall.
Har besök av mamma och de är väldigt trevligt, Slutade tidigt idag så då drog vi iväg för att kolla lite affärer och för att köpa semlor såklart såhär på semeldagen. Har även träffat svämor och fixat lite annat.

Nu väntar Big brother

Yeeyh

/Angeliqaz


Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback