Dags att uppdatera

Nu va det ett tag sen jag uppdaterade igen så här kommer en liten uppdatering . Just nu ligger jag och slöar i soffan å kollar på sm finalen i hockey.
Träningen idag va inte sådär jätte härlig då det snöat och fortfarande snöar mycket nu. Vi körde flygande 30, fullfart i 30 m och lite 100 m lopp. Ska jag vara ärlig så börjar jag tröttna mer och mer på friidrotten nu, tycker inte alls att de är lika kul längre. Kan ju bero mycket på att de är många som slutat också. Så fårse om man börjar satsa mer på löpning och styrketräning såsmåningom. Men när man har tränat friidrott länge så är det inte så lätt att bara lägga av heller så får helt enkelt se hur det blir.

Sist jag skrev så berättade jag ju att jag hade bytt hårfärg och jag måste säga att jag trivs väldigt bra som brunett.
Så här kommer en bild :)



Kommentarer

Namn
Mail...
Blogg

Trackback